הדרך המוצלחת לנסיעות באמצעות הסעות מיניבוסים

תוכן עניינים

הסעות מיניבוסים הן פתרון מעולה לצרכים שונים של מוסדות חינוך, אנשי עסקים ואנשים פרטיים למטרות שונות. באמצעות הזמנת מיניבוס, יוצרים ייעול של הצרכים והכל מתבצע בדרך קלילה ונכונה.

הסעות עבור אנשי עסקים מחו"ל

לא אחת מגיעה ארצה משלחת של אנשי עסקים מחברה מסוימת מעבר לים. הם אורחים של חברת היי טק, סטארט אפ או כל חברה ישראלית אחרת. הלוגיסטיקה הנכונה ביותר היא שנציג של החברה המארחת מגיע לשדה התעופה על פי השעה שהם אמורים לנחות ואוסף אותם באמצעות הסעות לנתב"ג לבית המלון או למשרדי החברה. בהתאם לכמות האורחים, שוכרים מיניבוס שיהיה מרווח ונוח לכמות זו של נוסעים ויהיה בו גם די מקום עבור המזוודות והציוד שהם מביאים עימם.

בימי השהייה של הקבוצה בארץ יש צורך להסיע אותם למפעל בצפון או בדרום, או שמעוניינים לקחת אותם ליום טיול בירושלים, מתאמים שוב עם הסעות מיניבוסים וכך נוסעים כולם עם הישראלים למטרות השונות. כאשר נוסעים במיניבוס, נמצאים כולם יחד כך שזה זמן איכות ענייני, מקצועי וגם חברתי ואין צורך לנסוע בכמה מכוניות. הנהג דואג להגיע בזמן כדי שיגיעו במועד שנקבע לכל מקום וזאת לאור עומסי התנועה והפקקים.

לקבלת הצעת מחיר להסעות מיניבוסים חייגו עכשיו - 03-7576666

הזמנת הסעה למיניבוס עם יואב הסעות היא פשוטה וקלה במיוחד. לפרטים נוספים והזמנות מלאו את הטופס כאן:

מיניבוס 16 מקומות

הסעות למקומות העבודה

תיאום הסעות מיניבוסים היא נוחה ביותר עבור מקומות עבודה שמועסקים בהם עובדים רבים במשמרת אחת או בכמה משמרות כמו במפעלים, בתי חולים, שדה התעופה ועוד. הנהג מקבל מראש את קו הנסיעה שלו, אוסף בנקודות ובזמנים שנקבעו את העובדים וכך מסיע אותם למקום העבודה כדי שיגיעו בזמן. לאחר מכן הוא ממתין במקום לעובדים של המשמרת שהסתיימה ומסיע כל אחד מהם לביתו על פי הקו שנקבע מראש.

בדרך זו אין צורך שכל אחד מהעובדים יגיע ברכב שלו, דבר שמכביד על עובדים רבים וגם אינו נוח עבור מי שיש במשפחתו רכב אחד בלבד. לכן ההסעה היא פתרון אידאלי.

הסעות של תלמידים

תלמידים רבים גרים ביישובים שאין בהם בתי ספר כמו מושבים ויישובים קטנים. לכן המוסד החינוכי מתאם עבורם הסעות מיניבוסים בכל בוקר מביתם לבית הספר ובסוף יום הלימודים הם חוזרים עם נהג ההסעות לביתם. בדרך זו ההורים העובדים אינם צריכים להסיע את הילדים הלוך וחזור, דבר שיוצר עבורם בעיה בהתנהלות היום יומית.

הנהג האחראי עובד על פי הרשימה ומוודא שכל התלמידים עלו למיניבוס וגם ירדו ממנו. בנוסף לכך הוא סורק היטב את האוטובוס ובודק שאף אחד מהילדים לא נשאר ברכב כי נרדם, או מכל סיבה אחרת.

הסעות לאירועים

כאשר מתקיים אירוע משפחתי או של חברים הנערך במקום מרוחק, הדרך הנוחה ביותר היא לתאם עם חברת יואב הסעות הסעות לאירוע את הגעתו של מיניבוס שיאסוף את כל המוזמנים. גודלו של המיניבוס נקבע על פי כמות האורחים שאמורים לנסוע באמצעות הסעה זו. כך הם יוצאים בשעה מוקדמת, מגיעים לאירוע בזמן וגם נהנים מההסעה חזרה בשעות המאוחרות.

לקבלת הצעת מחיר זריזה

השאירו פרטים בטופס המצורף ונחזור אליכם בהקדם

אולי יעניין אותך הכתבות הבאות:

הסעות אוטובוס

הסעות אוטובוס מחפשים חברת אוטובוסים הגעתם למקום הנכון! עולם הטיולים זה תחום עיסוק שמחייב הבנה של כל הפרטים הקטנים ודרישה לעמידה בלוחות זמנים צפופים. וכאשר מדובר

קראו עוד »
מיניבוס מרצדס 2023 שחור 20 מקומות

הסעות עובדים

הסעות עובדים חברת יואב הסעות מספקת שירותי הסעות עובדים במגוון רכבים עם צוות מיומן ואחראי של נהגים מהשורה הראשונה, עם ותק וניסיון של מעל 20 שנים

קראו עוד »

חברת הסעות בהרצליה

חברת הסעות בהרצליה אפילו שמדובר באחת הערים הכי קרובות לתל אביב, אשר מתהדרת בגישה יחסית מהירה כמעט לכל מקום בגוש דן, תושבי הרצליה עדיין יכולים ורוצים

קראו עוד »
דילוג לתוכן