הסעות מיניבוסים לכל מטרה

מחפשים להשכיר מיניבוס ? הגעתם למקום הנכון. חברת יואב הסעות אשר מפעילה שירותי הסעות מיניבוסים דואגת שכל אחד מהרכבים יהיה מתוחזק באופן ראוי ומקצועי. קצין הרכב בוחן את הרכב לפני הנסיעה ואם הכול תקין, הוא מאשר את ביצוע הנסיעה. אם קיים חשש לתקלה, המיניבוס מועבר למוסך כדי לא לסכן את הנהג ואת הנוסעים.

הסעות ליום גיבוש

מקומות עבודה רבים מתאמים עבור העובדים ימי גיבוש שחשובים מאד להיכרות החברתית ולשיתוף הפעולה בין העובדים, אשר משפיע לאחר מכן על הרובד העסקי. נציג ההנהלה מתאם הסעות מיניבוסים על פי לוח הזמנים של יום הגיבוש. ברוב המקרים הנהג מגיע למקום העבודה וכל העובדים שנהנים מהעובדה שיש להם יום כיף, עולים על ההסעה.

בכל יום גיבוש התוכנית היא שונה, יש ימים שנוסעים ליער כדי לבצע פעילות הדומה למרוץ למיליון, יש טיול, סיור במוזיאון או ביקב, הופעה, מסעדה ועוד. הנהג מסיע אותם על פי לוח הזמנים שנקבע מנקודה לנקודה ובסוף היום מחזיר את העובדים העייפים והמרוצים למקום העבודה.

לקבלת הצעת מחיר להסעות מיניבוסים חייגו עכשיו - 03-7576666

הזמנת הסעה למיניבוסים עם יואב הסעות היא פשוטה וקלה במיוחד. לפרטים נוספים והזמנות מלאו את הטופס כאן:

מיניבוס 16 מקומות

נסיעה משותפת לחו"ל

כאשר קבוצה של חברים או של עובדים נוסעים יחד לחו"ל, הדרך היעילה ביותר להגעה לשדה התעופה היא שנהג של הסעות מיניבוסים יאסוף אותם מביתם או מנקודת איסוף מרכזית בעיר, כמו ליד הקניון. כל נוסע יניח את המזוודה ואת הציוד שלו בתא המטען וייסע בראש שקט לטרמינל. בדרך זו אין צורך שכל נוסע ינהג במכונית שלו וישאיר את הרכב כמה ימים במגרש החניה בשדה התעופה, או לחלופין יצטרך לבקש מחבר או מקרוב משפחה שיסיע אותו לשדה התעופה.

הנוסעים מתאמים עם חברת האוטובוסים שגם לאחר הנחיתה המתוכננת, ימתין להם הנהג בסמוך לטרמינל ויבצע עבורם הסעות מיניבוסים לביתם וכך הם לא צריכים לנהוג כשהם עייפים או לחלופין לבקש ממישהו שיגיע כדי לאסוף אותם.

הסעות קבועות יום יומיות

הסעות מיניבוסים הם הדרך הנוחה ביותר לתאם הסעות יום יומיות למטרות שונות. כך מבצעים הסעות של חיילים לבסיס שלהם, תלמידים לבית ספר מרוחק, עובדים אל מקום העבודה שלהם שנמצא במקום מרוחק, במפעל או בכל מקום עבודה גדול אחר.

קובעים את הסדר היום יומי של קו ההסעה, מודיעים בכל פעם שיש שינוי כמו חיילים או תלמידים שמתווספים עובדים שעזבו או כל שינוי אחר שיש לבצע בקו ההסעות היום יומי. שיטה זו יוצרת סדר לנוסעים וגם סדר עבור בתי הספר ומקומות העבודה.

הסעה לחתונות

כאשר החתונה מתקיימת במקום מרוחק מסביבת המגורים של החתן או של הכלה, יש חברים ובני משפחה רבים שמתלבטים אם להגיע לאירוע לאור המרחק הרב והנסיעה באזור לא מוכר בחשיכה. הפתרון המתאים ביותר לכך הוא הסעות לחתונה באמצעות מיניבוסים. מתאמים מראש את נקודת האיסוף ואת כמות המוזמנים שאמורים לנסוע וכך קובעים את גודלו של המיניבוס שיגיע ויכלול מספיק מושבים לכולם.

גם בדרך חזרה כל החוגגים עולים בהסעה ונהנים מהעובדה שההגה בידיו של הנהג המקצועי והערני.

לקבלת הצעת מחיר זריזה

השאירו פרטים בטופס המצורף ונחזור אליכם בהקדם

אולי יעניין אותך הכתבות הבאות:

אוטובוסים לטיולים חברות הסעה

אוטובוסים לטיולים חברות הסעה תחום התיירות בישראל עבר בשנים האחרונות תהליך פיתוח אסטרונומי. מכל רחבי הארץ והעולם מגיעים למדינה הקטנה שלנו התיירים שרוצים להכיר את היופי

קראו עוד »
מונית גדולה

מונית גדולה

מונית גדולה כחלק מתכנון של חופשה משפחתית, חופשה עם חברים לחו"ל או כל אירוע שכמות גדולה של אנשים צריכה להגיע אליו – תמיד צריך לקחת בחשבון

קראו עוד »
דילוג לתוכן