להגיע בזמן באמצעות הסעות לחתונות

תוכן עניינים

הפתרון האולטימטיבי לחתונות הוא לתאם מראש את ההסעה המתאימה מהיישוב המרוחק אל מיקומו של אולם האירועים. זוהי דרך מושלמת הן עבור האורחים להגעה נוחה והן עבור המארחים כיוון שבאמצעות הסעות לחתונות רוב האורחים יגיעו ולא יוותרו על ההגעה לחתונה בגלל המרחק הגדול.

הצורך בהסעות לאירועים

הצורך בתיאום של הסעות לחתונות נובע מכך שהאולם שנבחר נמצא במקום מרוחק מהמשפחה של החתן, של הכלה או של שתי המשפחות. הזוג הצעיר מבין שכדי שיגיעו מקסימום של מוזמנים, יש לתאם הסעה כדי להקל על ציבור זה. מדובר בבני משפחה שלא מכירים את הסביבה הגיאוגרפית של האולם והם חוששים לנסוע לשם בחשיכה. גם הצעירים מעדיפים הסעה וזאת כדי שיוכלו לשתות אלכוהול בכמות שהם מעוניינים לשתות וכך עניין הנהיגה לא יהיה מגבלה עבורם.

לקבלת הצעת מחיר להסעות לחתונות חייגו עכשיו - 03-7576666

הזמנת הסעה לחתונות עם יואב הסעות היא פשוטה וקלה במיוחד. לפרטים נוספים והזמנות מלאו את הטופס כאן:

תיאום הסעה עם חברת הסעות

בהתאם לכמות האורחים שאמורים להגיע מעיר זו, בני הזוג מסכמים עם חברת ההסעות את מועד ההסעה לחתונה. ברוב המקרים הצורך הוא באוטובוס ולכן האורחים יוסעו באוטובוס חדש, בטיחותי ומאובזר מתוך צי הרכבים של חברת ההסעות. נהג מקצועי יסיע את האורחים לאולם, תוך מתן יחס אדיב לאורך כל הדרך.

יוצאים לחתונה

בני הזוג מעבירים מבעוד מועד לחברת יואב הסעות, את רשימת הנוסעים כולל פרטי ההתקשרות איתם. כולם מקבלים הודעות על השעה שבה ההסעה תצא ממיקום ספציפי במרכז בעיר שכולם מכירים. השיטה הנוחה ביותר היא שהאוטובוס ממתין בחניון מסוים, האורחים מחנים שם את הרכבים שלהם ועולים אל הסעות לחתונות. כאשר כולם מגיעים הנהג יוצא לדרך, הוא תיזמן מראש את משך הנסיעה ואת המסלול על פי עומס התנועה הצפוי במטרה שכל האורחים יגיעו בזמן לחתונה.

חוזרים מהחתונה

הנהג מתאם עם כל הנוסעים את השעה שבה הם יצאו מהאולם הביתה. ברוב המקרים מדובר בחצות לעיתים בשעה מאוחרת יותר וכך אחרי ההתרגשות והריקודים, הם לא צריכים לדאוג לנהג תורן או לעובדה שהם עייפים מאד מהחתונה, ההגה הוא בידיים של הנהג הערני והאחראי של חברת הסעות יואב. לאחר שכל הנוסעים עלו שוב לאוטובוס, נוסעים חזרה לעיר. הדרך חזרה נראית בדרך כלל קצרה יותר כיוון שיש פחות תנועה והאוטובוס חונה שוב בחניון. כל אחד מהמשתתפים יורד מהאוטובוס, לוקח את חפציו ועובר למכונית שלו.

בדרך זו האורחים מגיעים בבטחה לאולם וגם לאחר מכן חוזרים למקום המפגש. כל המוזמנים מרוצים מהשיטה הזו שיוצרת עבורם חיים קלים וללא כל דאגות בנושא ההגעה לחתונה.

חשיבה על האורחים

בעבר זוגות רבים לא הזמינו הסעות לחתונות בגלל העלויות, אך עד מהרה הם הבינו שהעלות לא יקרה והערך המוסף שלהם הוא בכך שכל האורחים הגיעו לשמח אותם. לכן זה אושר גדול עבור כל המשפחה והחברים ויש בכך גם כדאיות כלכלית.

זו הסיבה שהזוגות היום לא חושבים פעמיים והם משריינים אוטובוס לאירועים למועד החתונה, מיד לאחר קביעת התאריך עם האולם.

לקבלת הצעת מחיר זריזה

השאירו פרטים בטופס המצורף ונחזור אליכם בהקדם

אולי יעניין אותך הכתבות הבאות:

חברת הסעות בצפון

חברת הסעות בצפון אזור הצפון של מדינתנו הקטנה הוא אזור מופלא מבחינת טבע, אטרקציות ותיירות. יש כל כך הרבה מה לעשות שלפעמים קשה מאוד להחליט איך

קראו עוד »

הסעות ל 20 איש

הסעות ל-20 איש תוכן עניינים אם אתם מחפשים הסעות לקבוצה של עד 20 איש לחברת יואב הסעות יש פתרון מהיר. ישנן דרכים רבות להשיג הסעות לקבוצה

קראו עוד »

חברת הסעות אוטובוסים

חברת הסעות אוטובוסים מידי יום ביומו עולים על כבישי ישראל עשרות רבות של אוטובוסים, אשר יש להם תפקיד אחד ברור – להסיע אזרחים, חיילים, תלמידים ופנסיונרים

קראו עוד »
דילוג לתוכן