מתווכים מול חברת הסעות

תוכן עניינים

לקוחות פרטיים ועסקיים אשר זקוקים מעת לעת לשירותי הסעות במיניבוסים או באוטובוסים, נתקלים לאחרונה בתופעה שבה הם מתקשרים לחברת הסעה כזו או אחרת לצורך תיאום מועדי ההסעה וקבלת הצעת מחיר, אך בדיעבד מסתבר שאין מדובר בחברת הסעות אמיתית, אלא במתווכים שהם צינור שיווקי בלבד.

הפעילות של המתווכים בתחום ההסעות

למתווכים הללו אין כלל צי רכב, לא אוטובוסים, לא מיניבוסים או כל רכב אחר שמשמש להסעות. התפקיד היחיד שלהם הוא לפרסם פרסומים כאילו מדובר בחברת הסעות אמיתית אשר מתאמים עבור הלקוחות הסעות לנקודות שונות. בפועל המתווכים קולטים לידים באמצעות שמות פיקטיביים של חברת הסעות אשר אינן קיימות כלל.

אין להם כל ידע בתחום ההסעות ולכן לא אחת הם מטעים את הלקוחות בנושאים אינפורמטיביים וכספיים, דבר שיוצר חוסר נעימות גדולה.

לקבלת הצעת מחיר להסעות במיניבוס חייגו עכשיו - 03-7576666

הזמנת הסעה במיניבוס עם יואב הסעות היא פשוטה וקלה במיוחד. לפרטים נוספים והזמנות מלאו את הטופס כאן:

קיבלנו יותר מ-55 ביקורות בגוגל ציון 5/5 כוכבים לחצו כאן לקריאה

הפעילות היום יומית של חברת ההסעות

לאור הפעילות הזו המוניטין של חברת ההסעות הוותיקה והנורמטיבית במשק נפגע ולכן חשוב להכיר את שיטת הפעולה של החברה אשר עוסקת בתחום זה שנים רבות ומעניקות שירות מיטבי ללקוחות בכל רחבי הארץ.

היתרונות בעבודה מול חברת הסעות איכותית

  • עבודה ישירה מול הנהלת חברת ההסעות ללא גורם שלישי, קבלת הצעות מחיר, קבלת מידע מקיף על האופציות השונות המוצעות עבור הסעות לחתונות, ימי גיבוש לעובדים, הסעות יום יומיות קבועות לעובדים, נסיעות מרוכזות לנתב"ג, אירוח של אנשי עסקים מחו"ל והסעתם למקומות שונים ברחבי הארץ ועוד.
  • יש לנו נהגים שלנו שהם עובדי החברה. כל אחד מהם הוא בעל רישיון תקף על רכבים ציבוריים כולם נהגים אדיבים בעלי תודעת שירות גבוהה אשר עוברים הדרכות ייעודיות, נוהגים על פי חוקי הדרך ותמיד מסייעים ללקוחות.
  • קציני הרכב שלנו בודקים באופן קבוע את כל הרכבים הציבוריים, מוודאים שהכול תקין ואין תקלות ורק לאחר האישור שלהם (קראו עוד על רישיונות ואישורים של יואב הסעות), הנהגים יוצאים לדרך כשהם רגועים שהרכבים נבדקו באופן מעמיק והם מסוגלים לבצע את הנסיעה לכל מקום בארץ.
  • הנהלת החברה מתאמת כראוי כל נסיעה מתוכננת. הלקוח יודע בדיוק מהן העלויות, הנהג יודע בדיוק לאיזו נקודה הוא אמור להגיע ובאיזו שעה. כאשר מתאמים לדוגמה הסעה לנתב"ג, בוחנים לפני כן מהם עומסים התנועה הצפויים על פי היום בשבוע ועל פי שעת הנסיעה. בהתאם לכך מתאמים עם הנוסעים שלהסעה זו יוצאים מוקדם יותר, לוקחים מרווח ביטחון כדי שהנוסעים יגיעו בזמן לטרמינל ולא יאחרו לטיסה המתוכננת.

חשיבה לטווח הקצר וגם לטווח הרחוק

כל פעולה אשר קשורה להתנהלות מול הלקוחות, מתבצעת תוך חשיבה על נוחותם של הנוסעים מכל היבט אפשרי. אנו עושים כל שניתן כדי לשמור ולשפר לאורך זמן את התדמית של החברה ואת המוניטין שצברנו לאורך שנים רבות.

הלקוחות שלנו ממליצים על השירות המעולה שלנו לכל הקולגות שלהם, אשר גם הם מצטרפים למעגל הלקוחות שלנו.

בדרך זו הנהגים שלנו נוסעים כל יום לנקודות שונות ברחבי המדינה, על פי ההזמנה הספציפית של כל אחד מהלקוחות הפרטיים והעסקיים.

לקבלת הצעת מחיר זריזה

השאירו פרטים בטופס המצורף ונחזור אליכם בהקדם

אולי יעניין אותך הכתבות הבאות:

חברת הסעות בראשון לציון

חברת הסעות בראשון לציון אם יש משהו אחד שמאפיין מאוד את מערכת החינוך של ראשון לציון, הוא הנכונות לתרום לחברה בפרויקטים גדולים ומעניינים במיוחד. תלמידים בשנים

קראו עוד »
מיניבוס 16 מקומות

מיניבוס 16 מקומות

מיניבוס 16 מקומות חברתנו מספקת שירותי הסעות במיניבוסים בכל הגדלים לכל מטרה ועניין אנו נשמח לתת לכם את השירות המתאים עבורכם צרו קשר עוד היום לקבלת

קראו עוד »
מיניבוס מרצדס 2023 שחור 20 מקומות

הסעות עובדים

הסעות עובדים חברת יואב הסעות מספקת שירותי הסעות עובדים במגוון רכבים עם צוות מיומן ואחראי של נהגים מהשורה הראשונה, עם ותק וניסיון של מעל 20 שנים

קראו עוד »
דילוג לתוכן