הפתרון המוצלח לאורחים ולמארחים הוא הסעות לאירועים

בשנים האחרונות הולכת וגוברת הדרישה לביצוע הסעות למקומות שונים כמו הסעות לאירועים וזאת כדי להקל על המוזמנים. במקום שכל אדם או כל זוג ייסע ברכב הפרטי שלו למרחק כה משמעותי, נוסעים כולם יחד בהסעה וכל הצדדים מאושרים.

עומסי התנועה

הפקקים ועומסי התנועה מרתיעים מוזמנים רבים והם רק חושבים על בדרך הארוכה לגן האירועים, רמת המוטיבציה שלהם יורדת. המארחים מודעים לבעיה זו, לא אחת החתן הוא מנהריה והכלה היא מתל אביב או מכל מקום אחר ברחבי הארץ וכאשר האירוע מתרחש באחת הערים או באמצע הדרך, תמיד יהיו אורחים שיעדיפו הסעה על פני נסיעה בחשיכה בדרכים שלעיתים הן לא מוכרות.

גם הצעירים מעדיפים להגיע בהסעה וזאת כיוון שהם מתכננים לשתות אלכוהול ולכן לא יוכלו לנהוג בדרך חזרה, אלא אם יש נהג תורן שאינו שותה. האופציה של הסעות אירועים מתאימה להם מאד. הם נוסעים באוטובוס, מתדלקים כבר בדרך עם משקאות מעולים ומגיעים לאירוע במצב רוח נפלא המתאים מאד לשמחה הגדולה באירוע.

לקבלת הצעת מחיר להסעות הסעות חייגו עכשיו - 03-7576666

הזמנת הסעה לאירוע עם יואב הסעות היא פשוטה וקלה במיוחד. לפרטים נוספים והזמנות מלאו את הטופס כאן:

אירוע בר מצווה / בת מצווה

בני הנוער שמוזמנים לחגיגת בר מצווה או בת מצווה של חבר שלהם מהכיתה או מהשכבה, מתארגנים לאירוע המרגש ושמחים מאד שהמארחים תיאמו עבורם הסעות אירועים. בדרך זו הם מגיעים לנקודת האיסוף, עולים על המיניבוס או על האוטובוס ונהנים לשבת בניחותא בכלי תחבורה זה ולהגיע תוך פרק זמן קצר יחסית לגן האירועים. זו אופציה נוחה הרבה יותר מאשר להטריח את ההורים שלא תמיד נמצאים בבית בשעה הזו.

גם בסיומו של האירוע, לאחר שרקדו כל הערב, אכלו מטעמים ונהנו מהקינוחים, הנהג ממתין להם ולאחר שכל בני הנוער עולים להסעה הנהג מחזיר אותם לבית הספר כשהם מאושרים לאחר אירוע מוצלח.

הגעה אל אירוע עסקי

חברות רבות מתאמות אירועים עסקיים עבור קולגות. האירוע יכול להתקיים באולם מסוים באחת הערים הסמוכות, או מדובר בסיור לעת ערב לירושלים, ביקור בכמה מקומות מסקרנים ולסיומו של האירוע, ארוחת ערב במסעדה משובחת בשוק מחניודה או במקום פופולרי אחר בירושלים. את כל הסיבוב הזה מבצעים באמצעות הסעה מאורגנת. האוטובוס מחכה בשעה שנקבעה במיקום מרכזי ומשם כולם נוסעים יחד באוטובוס, שרים, מדברים ובעיקר נהנים מזמן האיכות יחד.

בדרך זו יוצרים שיתופי פעולה פוריים ומרתקים בין העובדים לקולגות של שותפים עסקיים ואלו דברים שלא היו קורים ללא האירוע העסקי היוצא דופן שארגנה אחת החברות.

נסיעה לחתונה

המארחים שיש להם אורחים רבים שאמורים להגיע לחתונה מעיר מרוחקת דואגים ליידע אותם מראש שהם יוכלו להגיע באמצעות הסעות לחתונות שתהיה מאד נוחה עבורם. אוטובוס חדיש ואיכותי ימתין להם בנקודת מפגש שמוכרת להם, הם יחנו שם את הרכבים שלהם וימשיכו באוטובוס. כך יוכלו לנוח ואף לנמנם עד ההגעה למקום. זאת כדי שיהיה להם כוח בהמשך להשתולל על רחבת הריקודים וליהנות מכל דקה באירוע. בסיומה של החתונה, הם יחזרו עם ההסעה לעיר.

לקבלת הצעת מחיר זריזה

השאירו פרטים בטופס המצורף ונחזור אליכם בהקדם

אולי יעניין אותך הכתבות הבאות:

חברת הסעות בפתח תקווה

חברת הסעות בפתח תקווה כבר שנים ארוכות שאתם רוצים אבל לא מוצאים דרך לצאת לטיול עם כל בני המשפחה המורחבת, רק בגלל כמות המטיילים הגדולה שכנראה

קראו עוד »
מיניבוס לחתונה

הסעות לחתונה

הסעות לחתונה מזל טוב! אתם מתחתנים? או שאתם מוזמנים לחתונה? אחרי כל תקופת הקורונה סוף סוף יש סיבה למסיבה וכל האורחים רוצים לבוא וליהנות …ולכן הגעתם

קראו עוד »

חברת הסעות בגני תקווה

חברת הסעות בגני תקווה שירות הסעות מבטיחה לכם נוחות, ביטחון וראש נקי ושקט. הסעות בגני תקווה הם למען הנוחות של כולנו.  לכל מקום שתצטרכו ולכל סיבה

קראו עוד »
דילוג לתוכן