הצעות של הסעות לטיולים בכל הארץ

תוכן עניינים

מגולן ועד אילת ארץ ישראל מלאה פינות חמד ואתרי טיול מופלאים. חברות, בתי ספר, משפחות כולם אוהבים לטייל ואוהבים את חווית הנסיעה המשותפת. איך עושים את זה בקלות ועל מה חשוב לשים דגש.

קח מקל, קח תרמיל, קח חברים וצא לטייל

טיול בארץ הוא חוויה מרגשת ומגבשת ופעילות המתאימה לכל הגילאים. חברות עסקיות רבות אוהבות להוציא את עובדיהן לטיולים וימי כיף כדי לרענן ולשבור את השגרה, משפחות בוחרות בטיול כאלטרנטיבה לאירועים משפחתיים וחגיגות ימי הולדת, חבורות של גמלאים מנצלים את זמנם החופשי כדי לטייל בארץ וליהנות מנופיה וקבוצות תיירים רבות באות לתור את הארץ ולהתפעל מהקסם הטמון שבה מצפון ועד דרום, מכנרת ועד המדבר, משמורת החולה ועד נופי הנגב המרתקים.

רכב הסעות לכל קבוצה

קבוצות של הסעות לטיולים הן בעלות מספר אנשים משתנה וכשבוחרים רכב להסעה אפשר לבחור בכזה שיתאים למספר הנוסעים. חברות ההסעות מציעות רכבי מיניבוס המתאימים ל 10 אנשים, 15 ואפילו 20, רכבי מידי בוס המתאימים לקבוצות של כ-40 נוסעים ולכמויות גדולות יותר אפשר לבחור באוטובוס המכיל 50, 55 ואפילו 60 נוסעים. רכבי ההסעות מאפשרים נסיעה נוחה ברכבים מפוארים, חדישים בעלי ריפודים מפנקים, שקעי הטענה למכשירים ניידים ותאורה אישית. הרכבים מצוידים במערכת שמע מתקדמת ואפילו בטלוויזיה המאפשרת להנעים את זמן הנסיעה ולהעסיק את הנוסעים, בעיקר הצעירים, בנסיעות הארוכות.

לקבלת הצעת מחיר להסעות באוטובוס חייגו עכשיו - 03-7576666

הזמנת הסעה באוטובוס עם יואב הסעות היא פשוטה וקלה במיוחד. לפרטים נוספים והזמנות מלאו את הטופס כאן:

קיבלנו יותר מ-55 ביקורות בגוגל ציון 5/5 כוכבים לחצו כאן לקריאה

כיצד לבחור חברת הסעה

ישנם כמה דברים שחשוב לבדוק לפני שמזמינים אוטובוס או הסעות לטיולים מחברת הסעות. יש לוודא שהחברה מחזיקה בידיה את כל האישורים והרישיונות לעסוק בהסעת נוסעים, מסמכים המאפשרים לנהגים לנהוג ברכבי הסעות, חשוב לוודא שלחברה יש קצין בטיחות מורשה ושהנהגים עברו את ההכשרות המתאימות.

עוד חשוב לבדוק אלו ביטוחים מחזיקה החברה ומה הכיסויים בהם. יש לוודא כי החברה מבטיחה אחריות ופתרון בעיות בזמן אמת, שיש תורן קבוע זמין בכל שעות היום במקרה של תקלה. בדקו מה החלופות שהחברה מציעה למקרים של תקלה ברכב ומה טווח הזמנים להחלפת רכב הסעות לטיולים. לבסוף חשוב לוודא שהנהגים אדיבים, מסבירי פנים ונעימים לקהל.

כמו כן לבדוק שמדובר בחברה אמינה שקיבלתם עליה המלצות מקולגות וגם ראיתן חוות דעת חיוביות באינטרנט.

טיול ארוך

כשמתכננים טיול ארוך יותר מיום אחד, כדאי לבדוק אפשרות של הקפצות, כלומר נסיעה הלוך ונסיעה חזור, במקרה שמדובר ביעד אחד לחופשה, למשל אילת. במקרים של טיול נודד הנוסע ממקום למקום כדאי לבדוק אפשרות של אוטובוס צמוד הנשאר עם יחד הקבוצה לאורך כל ימי הטיול. במקרים כאלה יש לדאוג לנהג ללינה יחד עם הקבוצה או בסמוך אליה.

חשוב לדעת כי על הנהגים חלות הגבלות רבות בנוגע למספר השעות המותרות לנהיגה ולכמה שעות שינה בהן הוא מחויב לפני תחילת הנסיעה. קצין הבטיחות בודק את הנתונים ולא יאשר חריגות כדי להגן על בטיחות הנוסעים.

לקבלת הצעת מחיר זריזה

השאירו פרטים בטופס המצורף ונחזור אליכם בהקדם

אולי יעניין אותך הכתבות הבאות:

חברת הסעות בירושלים

חברת הסעות בירושלים העיר הגדולה והעמוקה ביותר במדינת ישראל, היא גם המקום שבו תנועת הרכבים וכלי התחבורה הציבורית היא המאתגרת ביותר שניתן לחשוב עליה. אנשים פרטיים,

קראו עוד »

הסעות לשדה התעופה

הסעות לשדה התעופה – יציאה לחופשה בנוחות טיולים ברחבי העולם הפכו לנחלתן של משפחות רבות, קבוצות חברים ונסיעות עסקים. בדרך לנסיעה המתוכננת אתם רוצים וצריכים למצוא

קראו עוד »
דילוג לתוכן