הסעות עובדים

חברת יואב הסעות מספקת שירותי הסעות עובדים במגוון רכבים עם צוות מיומן ואחראי של נהגים מהשורה הראשונה, עם ותק וניסיון של מעל 20 שנים נשמח לתת גם לכם שירות הסעות לעובדים מדי יום. חברות הסעה רבות נותנות שירות הסעות עובדים למקומות העבודה, הפועל באופן יום-יומי הן למקומות עבודה של המגזר העסקי והן למקומות עבודה של המגזר הציבורי. יש בכך יתרונות רבים גם לבית העסק או לחברה וגם לעובדים שיגיעו לעבודה בזמן, רעננים ונינוחים.

לקבלת הצעת מחיר להסעות לעובדים חייגו עכשיו - 03-7576666

הזמנת הסעה לעובדים עם יואב הסעות היא פשוטה וקלה במיוחד.

לפרטים נוספים והזמנות מלאו את הטופס כאן:

קיבלנו יותר מ-55 ביקורות בגוגל ציון 5/5 כוכבים לחצו כאן לקריאה

הסעה לעבודה המעניקה הגעה בטוחה ורגועה

יש המון מקומות עבודה שבהם שעות העבודה הן מסביב לשעון בשעות קבועות או במשמרות כאשר כמות העובדים היא גדולה מאוד והרבה מהם מגיעים ממקומות מרוחקים, במצב כזה הסעות עובדים הן דבר הכרחי מאוד וחשוב לכל הצדדים.

חברת הסעות יואב מעניקה שירותי הסעות שמבטיחים את הגעת העובדים בזמן לתחילת יום העבודה אחרי נסיעה שלווה ורגועה עם אפשרות מנוחה או אפילו נמנום קל לפני המשמרת שלהם, עובד שמגיע במצב כזה נותן תפוקה מועילה יותר ונהנה לבוא לעוד יום עבודה. בסיום יום העבודה תחכה לעובד אותה הסעה שתחזיר אותו הביתה בלי שיצטרך להתמודד עם עומסי הכביש והפקקים הצפויים וכך יגיע הביתה בצורה בטוחה והסיכוי לתאונת דרכים בשל עייפות ותשישות ירד משמעותית, בייחוד לאחר משמרות של לילה. מהסיבות האלה חלה עלייה בשימוש בשירות ההסעות ויותר עסקים החלו לאחרונה להשקיע ולתת פתרונות הסעה לעובדים שלהם, כולם מרוויחים מזה והעבודה מתבצעת באופן הרבה יותר יעיל ומשמעותי

הסעה לעובדים – יתרונות השירות

מקום עבודה טוב הוא מקום שנותן לעובדים שלו את התנאים הסוציאליים הטובים ביותר, דבר המקנה לעובד את התחושה שדואגים לו ועושים הכול לרווחתו והוא מצדו, שבע רצון ממקום העבודה שלו, נאמן לו וישמח להישאר בו זמן רב. הסעות לעובדים היא הטבה סוציאלית היכולה להשפיע רבות על יעילות עובדי החברה שגם חוסכים את הוצאות הרכב וגם יכולים להגיע לעבודה בנוחות ובנחת בלי להיעזר בתחבורה ציבורית או לנהוג בעצמם בשעות קשות ועמוסות.

 

גם לצד המעסיק עומדים כמה יתרונות בשירות שכזה, למשל: ההסעות אוספות את העובדים בשעות קבועות ובכך תורמות לכך שהעובד יגיע בדיוק בזמן ליום העבודה כי אינו תלוי ברכבו ובנהיגה מתישה ואינו נאלץ לנסוע בתחבורה הציבורית המייגעת לעתים. יתרון נוסף הוא בהחזר ההוצאות שכן שירותי הסעות נחשבים להוצאה מוכרת ומשתלמות לבית העסק.

יתרון גדול ומשמעותי נוסף הוא היתרון הסביבתי. כאשר כל, או רוב, העובדים מגיעים יחד בקבוצה לעבודה עם הסעה שמרכזת את כולם ברכב אחד זה תורם רבות לאיכות הסביבה ומפחית את זיהום האוויר לעומת הגעה בכמה רכבים שיוצרים זיהום אוויר גדול יותר כי כשהדלק נשרף הוא משחרר חומרים כימיים לאוויר ומלכלך אותו, כך כאשר יש פחות רכבים אז נעשה פחות נזק.ֿ

בשורה תחתונה, הסעות לעובדים יעזרו לשימור עובדיכם ולתפוקת עבודה טובה ואיכותית יותר שבסופו של דבר, תשפיע בצורה חיובית על תדמית העסק והארגון שלכם. כדאי לפנות לחברות הסעה, כמו: יואב הסעות שזמינים תמיד ומעסיקים תחתם נהגים מקצועיים וכשירים לנהיגה, שידאגו להביא את כל קבוצת העובדים יחד למשמרת בלי איחורים ועם הרבה כיף, ברכבים חדשים ומתוחזקים החוסכים בזיהום אוויר. .

עובדים שמגיעים בזמן

אתם מעוניינים שהעובדים יגיעו במועד למקום העבודה שלהם בכל יום? דברו אתנו ונתאם את סבב ההסעות היומי שיתנהל בסדר מופתי ואף עובד לא יאחר לעבודה. תנו לנו להפתיע אתכם בשיטות הייחודיות שלנו.

הסעות לעובדים מחיר

אחד הדברים החשובים בהחלטה של בחירת חברת הסעות לעובדים הוא המחיר. מחירי הסעות לעובדים בדרך כלל נעים במיניבוס בין 150 ש"ח לבין 250 ש"ח לכיוון. באוטובוסים המחירים נעים בין 300 ל 500 ש"ח לכל כיוון. תמיד אנו ממליצים להתייעץ עם אחד מנציגי המכירות שלנו ולקבל את ההצעה הזולה והמתאימה ביותר .

דילוג לתוכן