חברת הסעות בסביון

בין אם מדובר בפגישה עסקית בעיר אחרת או בנסיעה לאירוע חשוב, תמיד עולה השאלה כיצד תגיע ליעד. חברת הסעות בסביון נותנת את השירות הכי טוב עבור הלקוחות שלה כדי שיוכלו להגיע לכל מקום בנוחות ובבטחה. שירות הסעות בסביון מספק שיורתים מגוונים שיכולים להתאים לכל אירוע והופך את חוויית הנסיעה לרגועה וטובה.

אם אתם קבוצה גדולה או אינטימית לחברת הסעות בסביון יש את כלי הרכב המתאים עבורכם. זה משתלם, נוח ומשדרג כל מאורע.

לקבלת הצעת מחיר לשירות הסעות בסביון חייגו עכשיו - 03-7576666

הזמנת הסעה בסביון עם יואב הסעות היא פשוטה וקלה במיוחד. לפרטים נוספים והזמנות מלאו את הטופס כאן:

מיניבוס 16 מקומות

חברת הסעות – שירות

יואב הסעות מציעים את מיטב השירות ללקוחות שלהם. ישנם סוגי רכבים בגדלים שונים, כולם ברמה גבוה, מתחוחזקים ונעימים. שירות ההסעות זמין ועומד לשירותכם בכל שעות היום.  בעיצובים מפוארים וחדישים, ההסעות משלבות קלאסה ברמה גבוה, בטחון ושקט נפשי. אפשר לדוגמא להזמין אוטובוס גדול או מיניבוס 20 מקומות בסביון, העיקר שיהיה ללקוחות נוח.

הסעות לאירועים

לא פעם מארגנים אירוע והדבר היחיד שלא פתור זה דרכי ההגעה של האורחים או בעלי השמחה. לפעמים מדובר על צורך בהרבה אנשים, או אנשים שאילולא ההסעה, אין להם דרך להגיע בכלל. הסעות בסביון מאפשרות לכם להיות רגועים שכולם יגיעו לאירוע שלכם בשלום, יוכלו להינות ממנו בלי לחשוש ואף אחד לא יתקע. שירות הסעות משדרג כל אירוע וזה פתרון מעולה למי שרוצים לשתות, או מעדיפים לא לנהוג.

הסעות תלמידים

לא פשוט בבוקר, עם כל הבלאגן להקפיץ את הילדים לבית ספר, במיוחד לא באיזור פקוק או עמוס. לכן, הסעות מלמידים לבית ספר מעניקות ראש שקט להורים, שהילדים שלהם מגיעים לבית הספר בזמן, בריאים ושלמים וככה גם הם חוסכים לעצמם זמן יקר בבקרים ואחר הצהריים. שירות הסעות בסביון לתלמידים מאוד נפוץ וברור לכל שכשמדובר על הילדים שלנו אין להתפרש על איכות ומקצועיות.

הסעות לנתב"ג 

טיסות בשעות לא שעות, הרבה מזוודות וחנייה בנתב"ג, כל אלו מקשים לעיתים כל כך על חוויות הטיסה והנופש. בזכות שירות הסעות בסביון, אפשר להיות רגועים שיש מקום למזוודות וכולם יגיעו בזמן לטיסה לא משנה מה השעה. כמו כן, בדרך חזור תמיד נחמד לדעת שיש לכם דרך בטוחה ומובטחת לחזור הביתה.

מנסה לתכנן את האירוע הבא שלך? חסוך זמן והזמן את מיניבוס ההסעות מחברת יואב הסעות!

אולי יעניין אותך – כמה מקומות יש במיניבוס

FRÉ Finance
FRÉ Finance
29/08/2023
שירות אדיב, אמין מתחילת ההתקשרות מהצעת המחיר ועד השירות עצמו, הנהג הגיע כפי שסוכם, אדיב, שירותי מאוד, הרכב היה נקי. מומלץ מאוד ואין ספק שעוד נשתמש בשירותים שלהם.
enbal gamzo
enbal gamzo
15/08/2023
מומלץ בחום . אחראים נדיבים נחמדים עומדים בזמנים .
Zehavit Dabas
Zehavit Dabas
01/08/2023
שירות אדיב, נימי הנהג מקסים ונעים בנסיעה. מאור מקסים והמחיר מתאים לכיס
עבריה ורד
עבריה ורד
30/07/2023
כבר מההתחלה שפניתי , ישר היה יחס אדיב ונעים, זמינות וגמישות בכל מה שניתן , הגיע אלינו נהג מדהים, אדיב ונעים , ללא צעקות וכעס , מלא בסבלנות , הכיל את האנרגיות של החברה , את העיכובים שלהם , בשמחה ונעימות , נענה לכל בקשה , ממליצה ממש!!
שרון מויאל
שרון מויאל
20/07/2023
היה לנו יום גיבוש והנהג היה מאוד אדיב נחמד מצחיק ונעים מתחילת הדרך. הוספתי נקודת איסוף שלא הייתה מתוכננת ונהג היה מאוד גמיש. הרכב vip נעים וממוזג. בהחלט נסתייע ביואב הסעות שוב!
חן אראל
חן אראל
18/07/2023
הייתה לנו חוויה נהדרת. הנהג שהגיע היה חביב מאד , שירותי, נעים. נסע בתורה בטיחותית. עמידה בזמנים באופן מדוייק ובכלל - אני ממליצה ואנחנו בטוח נעבוד איתם שוב
galit niger
galit niger
29/06/2023
למרות טווח הזצנים הקצר להזמנת המיניבוס, החברה ארגנה במהירות נהג ומיניבוס. הנהג היה נחמד ואדיב.
טל לביא
טל לביא
21/06/2023
קיבלנו חוויה מתקנת עם יואב והנהג המקסים שלמה. המיניבוס היה נקי ומתוקתק, מיזוג שעובד כמו שצריך, וסיפק חווית נסיעה מהנה מאוד לכל העובדים שלנו. הנהג היה קשוב והגיע בזמן לכל מקום, והכי חשוב עם חיוך על הפנים! תודה לכם
מירית צבי
מירית צבי
20/06/2023
רוצה להמליץ על שירות נפלא, הזמנו מיניבוס לצפון, הגיע ממש חדש, נקי ונהג מקסים. הצעת המחיר שקיבלתי היתה טובה והוגנת. ממליצה מאוד,בהחלט נשתמש בשירותיהם בעתיד🥳🙏

לקבלת הצעת מחיר זריזה

השאירו פרטים בטופס המצורף ונחזור אליכם בהקדם

אולי יעניין אותך הכתבות הבאות:

חברת הסעות בצפון

חברת הסעות בצפון אזור הצפון של מדינתנו הקטנה הוא אזור מופלא מבחינת טבע, אטרקציות ותיירות. יש כל כך הרבה מה לעשות שלפעמים קשה מאוד להחליט איך

קראו עוד »
דילוג לתוכן