כמה מקומות יש במיניבוס?

תוכן עניינים

בצי הרכבים שלנו יש כמה סוגים של מיניבוסים ואנחנו מתאימים לכל לקוח את גודלו של המיניבוס בהתאם למטרת הנסיעה ולכמות של הנוסעים שאמורים להגיע.

סוגי המיניבוסים הקיימים

יצרני המיניבוס מייצרים כמה וכמה סוגים שלהם על פי כמה מקומות יש במיניבוס. הכמות הקטנה ביותר של המשבים היא 10 והכמות הגדולה ביותר היא 23 מושבים. בתווך יש כמה אופציות של מיניבוסים שיש בהם סביב 14 מקומות ישיבה וסביב 20 מקומות ישיבה (קראו עוד על מיניבוס 20 מקומות). כך שהאופציות הן רחבות ביותר והלקוח יכול לבחור את הדגם שהוא הנכון ביותר עבורו לכל אחת מהנסיעות המתוכננות שלו.

לקבלת הצעת מחיר להסעות במיניבוס חייגו עכשיו - 03-7576666

הזמנת הסעה במיניבוס עם יואב הסעות היא פשוטה וקלה במיוחד. לפרטים נוספים והזמנות מלאו את הטופס כאן:

התאמה של המיניבוס לכל סוג נסיעה

כאשר מדובר על נסיעה קבועה של הסעת עובדים יומית למקום העבודה שלהם הן הלוך והן חזור, אנו יודעים מראש את כמות העובדים, בדרך כלל אין שינוי ולכן אנחנו שולחים לכך את המיניבוס שיש בו מספיק מקומות ישיבה למטרה זו. הנהג המנוסה כבר מכיר את נקודות האיסוף של כל אחד מהעובדים וכך הוא מגיע בכל יום מסיע את העובדים ומחזיר אותם לביתם על פי לוח המשמרות שלהם.

אם נוצר מצב שיש פחות עובדים במשמרת, או לחלופין כמות גדולה יותר של עובדים, ההנהלה מודיעה לנו על כך מראש ובהתאם לכך אנו שולחים לנסיעה זו מיניבוס קטן או גדול יותר על פי ההתאמה של הצורך מול כמה מקומות יש במיניבוס.

הסעות לנמל התעופה בן גוריון

ההחלטה על הזמנת מיניבוס לטרמינל היא החלטה חכמה מאד, אם מדובר בכמה נוסעים שיוצאים מיישוב מסוים יחד לנסיעה לחו"ל. במקום שבני המשפחה או החברים יסיעו כל אחד מהם בנפרד ליעד, הם נפגשים בנקודה מסוימת, כל אחד מניח בתא המטען את המזוודות שלו ויחד נוסעים ללוד. חווית הנסיעה המשותפת מתחילה כבר במסלול הנסיעה והם מתכננים את תוואי הדרך כדי ליהנות מהטיול המשותף.

כך הם חוסכים את כל העלויות של ההסעות המשפחתיות, או לחלופין את העלויות של החניה עבור כמה ימים בשדה התעופה. על פי האופציות של כמה מקומות יש במיניבוס, הם מתאמים את הזמנת המיניבוס שמתאים להם ביותר על פי כמות הטסים.

הסעות לטיולים ממקום העבודה

ימי גיבוש וטיולים ממקום העבודה הם נדבך חשוב במערכת היחסים בין ההנהלה לבין העובדים. הקרבה בטיולים מקדמת תמיד את שיתופי הפעולה במשרד לאחר הטיול, כי כך העובדים מכירים הרבה יותר טוב זה את זה ומגלים תכונות אופי נפלאות שלהם כמו העובדה שהם חברותיים, טובי לב, בעלי נתינה חכמים ועוד.

בהתאם לכמות הנוסעים לטיול, הנהלת החברה תזמין מיניבוס ל – 15 אנשים, 23 אנשים או כל כמות אחרת על פי כמה מקומות יש במיניבוס. מה שבטוח הוא שהם ייהנו מהנסיעה המשותפת עם נהג מקצועי, ישמעו הסברים על מקומות מעניינים בדרך, יספרו סיפורים, ישירו שירים וייהנו מאד מהעובדה שהם בטיול וליום אחד משוחררים מהמקלדת ומהמטלות של מקום העבודה.

לחצו כאן להזמנת אוטובוס 60 מקומות

לקבלת הצעת מחיר זריזה

השאירו פרטים בטופס המצורף ונחזור אליכם בהקדם

אולי יעניין אותך הכתבות הבאות:

חברת הסעות באור יהודה

חברת הסעות באור יהודה אזור אור יהודה ובקעת אונו הם אזורים שעוברים בשנים האחרונות התפתחות תעשייתית משמעותית. עם נגישות למרכז הארץ, קל מאוד להבין למה חברות

קראו עוד »

חברת הסעות בתל אביב

חברת הסעות בתל אביב אם אתם מחפשים הסעות בתל אביב הגעתם למקום הנכון רק דרך חברת שנמצאת בתל אביב תקבלו את השירות הכי טוב. דווקא בעיר

קראו עוד »
דילוג לתוכן